Apie Kaišiadorių socialinių paslaugų centrą lengvai suprantama kalba.
Kas yra lengvai suprantama kalba?
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba yra reikalinga žmonėms, kuriems sunku suprasti ir skaityti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems geriau suprasti informaciją.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
Darbo laikas prieš šventes
Dieną prieš šventę Centras dirba 1 valanda trumpiau.
Šventės:
- Sausio 1 diena
- Vasario 16 diena
- Kovo 11 diena
- Velykos (Velykų diena kiekvienais metais yra vis kita)
- Gegužės 1 diena
- Birželio 24 diena
- Liepos 6 diena
- Rugpjūčio 15 diena
- Lapkričio 1 diena
- Lapkričio 2 diena
- Gruodžio 24 diena
- Gruodžio 25 diena
- Gruodžio 26 diena
Jeigu Jums reikia pagalbos, Jūs galite:
📞 Skambinti telefonu: +370 615 96858
📧 Atsiųsti elektroninį laišką adresu: info@kaisiadoriuspc.lt