Kaišiadorių socialinių paslaugų centre kovo 12-13 dienomis vyko mokymai tema „Agresyvaus klientų elgesio prevencija ir kontrolė dirbant socialinį darbą“. Šie intensyvūs dviejų dienų mokymai buvo skirti socialiniams darbuotojams, siekiant suteikti jiems praktinių įgūdžių, kaip tinkamai reaguoti į sudėtingas situacijas ir valdyti jas efektyviai.
Mokymų metu dalyviai gilinosi į būdus, kaip išlaikyti ramybę ir profesionalumą net sudėtingiausiomis aplinkybėmis, taip pat įgijo žinių apie situacijų analizę bei veiksmingų atsakymų strategijas. Šis mokymų procesas suteikė ne tik teorinių žinių, bet ir praktinių įgūdžių, kuriuos darbuotojai galės taikyti kasdienėje veikloje, tiesiogiai bendraujant su klientais.
Dėkojame EKT lektoriams Vyteniui ir Raimondui už jų profesionalumą bei nuoširdų įsitraukimą. Jų vedami mokymai pasižymėjo ne tik informatyvumu, bet ir įtraukiančia bei įdomia forma. Dalyviai liko sužavėti lektorių gebėjimu pateikti sudėtingą medžiagą suprantamu būdu, sukuriant šiltą ir draugišką mokymosi atmosferą.
Kaišiadorių socialinių paslaugų centro socialinių darbuotojų mokymai: kaip efektyviai valdyti sudėtingas situacijas
